המדריך לרכישת חבילות אינטרנט כשרות

מערכת שורש  יג אייר, תשפא  4/25/2021

אתר ויגוס מאפשר לבצע את הזמנת חבילת האינטרנט בכמה לחיצות כפתור, בתוך דקות ספורות.
.......................

המדריך לרכישת חבילות אינטרנט כשרות

בשנים האחרונות, עלה בצורה משמעותית השימוש של חרדים, דתיים ושומרי מסורת באינטרנט. אלא שברוב המקרים דרושה התאמה מסוימת של המרחב המקוון לצרכים, למאפיינים הייחודיים וגם למגבלות של אוכלוסייה זו. אינטרנט כשר מספק להם את זה בדיוק, כך שזוהי הבחירה של רבים בנקודת ההתחלה.

אבל מהי בדיוק החבילה המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכים שלהם? כאן כבר נדרשת השוואת מחירים מקיפה, אותה תוכלו לבצע בקלות דרך אתר ויגוס.

מה זה בכלל אינטרנט כשר?
על מנת שחבילת אינטרנט תהיה "כשרה", ובכך מותאמת לצרכים של שומרי המסורת והדת, עליה לקיים כמה תנאים עיקריים. חבילת אינטרנט מהסוג הזה תהיה מנוטרת ומסוננת, כך שהגולש יוכל להגיע אך ורק לעמודי אינטרנט ולאתרים שעונים לדרישות המשתמש החרדי או הדתי. לכל מערכת סינון יש את המאפיינים שלה, כשלרוב נעשה סיווג לאפשרויות של פתיחה מלאה, סינון אוטומטי של המלל, סינון אנושי של התמונות או חסימה מלאה של האתר.

בדרך כלל חבילות אינטרנט כשר כוללות תשלום שמשלמים עבור פעולת הסינון, המתווסף לעלות הכוללת של חבילת הגלישה. אולם זה ממש לא אומר שחבילות אינטרנט כשר תהיינה בהכרח יקרות בצורה משמעותית בהשוואה לחבילות "רגילות" (וכך גם במקרה של חבילות סלולר, אגב, אשר גם בהן ניתן לבחור באפשרויות המותאמות לציבור הדתי-מסורתי). כאן בדיוק נכנס לתמונה הנושא של השוואת מחירי אינטרנט.

כך משווים מחירים במאה ה-21
אנחנו עדים להתפתחות משמעותית בתחום השוואת המחירים בשנים האחרונות, עם שדרוג הטכנולוגיה המשמשת להגשמת המשימה, וניתן לראות לכך עדות גם בכל הנוגע להשוואת מחירי אינטרנט, סלולר, טלוויזיה ועוד. את כל השירותים האלה מספק אתר ויגוס, המשמשת פלטפורמה מקוונת להשוואת מחירים ולרכישת חבילות.

השימוש במערכת אינו כרוך בתשלום, כשגם על החבילות עצמן אין תשלום עמלות או הוצאות נלוות. המערכת מאפשרת לבחון את נקודת המצב בישראל בתחום האינטרנט בישראל ברגע נתון, כאשר המשתמש רואה את כלל ההצעות של השחקנים הבולטים בשדה המשחק.

מלבד שאלת הכשרות של החבילות, המשתמש יכול למיין ולסווג את התוצאות על פי פרמטרים שונים, ביניהם:

  •       חברת התקשורת הרלוונטית
  •       סוג החבילה: ספק, תשתית או חבילה משולבת של ספק ותשתית ("בנדל")
  •       מהירות גלישה
  •       מחיר – מיון על פי הנמוך לגבוה, או ההיפך
  •       טכנולוגיה - דוגמת סיבים אופטיים

חבילה בקליק
אתר ויגוס מאפשר לבצע את הזמנת החבילה בכמה לחיצות כפתור, בתוך דקות ספורות. הוא מספק גם כמה שירותים נלווים שיכולים לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, כסף ומאמצים: שירות "נתק אותי" במסגרתו ניתן לשלוח באופן ישיר בקשת ניתוק לספק הנוכחי, או שירות "תזכר אותי" שמאפשר קבלת עדכונים לקראת תום תקופת החבילה או המבצע.

אתם מוזמנים לבקר באתר, לבחון את האפשרויות המוצגות בו או ליצור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת ייעוץ, הדרכה וסיוע במציאת החבילה האופטימלית עבורכם.